اعلام نتایج بیست وهشتمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور

۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۵ کد : ۱۹۹۶۷ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۵۴

 

اطلاعیه اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال 1402

به حول و قوه الهی و با آرزوی موفقیت برای منتخبین المپیاد متمرکز و غیرمتمرکز، به اطلاع می رساند نتایج مرحله اول بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال 1402 در 23 رشته اعلام می شود.

مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در صبح و بعدازظهر روز جمعه 30 تیر ماه  سال 1402 در دانشگاه های واقع در مراکز مناطق ده گانه کشور شامل دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهیدچمران اهواز، برگزار می شود.

دانشجویان گرامی لازم است به نکات ذیل توجه فرمایند:

  • آزمون مرحله نهایی المپیاد در یک روز و مطابق با برنامه زمان بندی درج شده در درگاه مرکز المیپاد علمی دانشجویی کشور برگزار خواهد شد.
  • ضروری است هر یک از راه یافتگان به مرحله نهایی المپیاد از تاریخ 1402/4/12 لغایت 1402/4/16 برای انتخاب شهر محل آزمون و رشته المپیاد (مخصوص داوطلبانی که اجازه شرکت در المپیاد رشته سلول های بنیادی و مهندسی بافت به جای رشته اصلی خود را دارند) اقدام نمایند.
  • شرکت کنندگان در هر یک از رشته های »شـیمی»، »زیست شناسی»، »مهندسی شـیمی»، »مهندسی صنایع»، »مهندسی مواد و متالورژی»، »مهندسی کشاورزی(زراعت و اصلاح نباتات، »مهندسی برق»، »مهندسی مکانیک» در صورت علاقه مندی می توانند به جای شرکت در المپیاد رشته اصلی خود، در المپیاد رشته »سلولهای بنیادی و مهندسی بافت» شرکت کنند.
  • برای دانشجویانی که نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود در بازه زمانی تعیین شده اقدام نکنند، کارت ورود به جلسه آزمون صادر نمی شود و امکان شرکت در المپیاد را نخواهند داشت.

لینک دانلود فایل

نظر شما :